Toimittajalähtöiset edellytykset ja koulutusmahdollisuudet

Koulut, korkeakoulut ja yliopistot tarjoavat nyt lukuisia oppimismahdollisuuksia ja taitopohjaisia ​​koulutuksia toimittajien tarjoamien parannuspakettien seurauksena. Nämä koulutukset räätälöidään yleisön tarpeiden mukaan, ja yleisesti ottaen nämä kuusi aihetta ovat saamassa merkitystä sekä perustutkinnon suorittaneille että jatko-opiskelijoille. Nämä mahdollisuudet ovat:

1. tulossa,

2. kuinka kehittää bonecrab-pakkaus,

3. aurinkokellojen tekeminen,

4. edustaa aurinkokelloa,

5. metsästäjien selviytymisvinkit

6. palonsammutustaide.

Näitä koulutuksia tarjoavat myyjät voivat varmistaa, että ne auttavat täyttämään koulun tai yliopiston vaatimukset ja auttavat oppilaita tulemaan menestyksen tielle.

Nämä mahdollisuudet ovat hyvin samanlaisia ​​kuin hallituksen tarjoamat kurssit tai mahdollisuus, jonka ihminen saa liittymällä lukukausiohjelmaan missä tahansa yliopistossa. Ainoa ero on, että myyjät tarjoavat näitä koulutuksia, joten opiskelijat ilmoittautuvat näihin koulutuksiin, koska he haluavat varmistaa, että he oppivat jotain luokan loppuun mennessä.

Nämä vaihtoehdot ovat:

1. julkinen tai yksityinen opetus2. kotiopetus 3. kotitutorointi tai online-opetus 4. vapaaehtoinen opettaja lapsille 5. opetus verkossa 6. luokanopetus

ja muun tyyppisiä opetusohjelmia.

Seuraava keskeinen kohta näistä koulutuksista on, että ne räätälöidään opiskelijoiden kykyjen mukaan, joten opiskelijat ilmoittautuvat näihin luokkiin tämän räätälöidyn koulutuksen takia.

Seuraava tosiasia näistä koulutuksista on se, että myyjät tarjoavat niitä, joten koulutuksiin osallistuvat opiskelijat ovat eri taustoista, ja tällaiset opiskelijat tarvitsevat tällaisia ​​istuntoja oppiakseen lisää aiheista.

Tämän koulutuksen tosiasia on, että opiskelijoilla on paremmat mahdollisuudet menestyä näissä kokeissa ja siten heistä tulee menestyviä opinnoissa.

Toimittajapohjainen koulutus tai myyjäkohtainen koulutus toimii paremmin kuin perinteinen opetusmenetelmä. Nämä myyjät perustavat opetuksensa tentteihin ja nopeutetun koulutuksen prosessiin. Nämä kokeet ovat räätälöityjä vastaamaan opiskelijoiden tarpeita.

Kokeiden suorittamiseen tarkoitettu kurssimoduuli koostuu 50-60 kysymyksestä, ja kaikkien kysymysten kesto on 2,5 tuntia. Teknisten näkökohtien, kuten tapaustutkimusmenetelmän ja aihekäsitteiden lisäksi tämän moduulin paras osa on tapaustutkimusten analyysi. Opiskelijoille opetetaan analysoimaan tapaustutkimusta ja sen pääkohtia.

Samaa kurssia opettavat eri opettajat maan eri kouluissa. Opettajat valitsevat usams.

Kaikki opettajat ovat sertifioituja ja suorittaneet tutkintoja eri aineista. Instituutit opettavat pankkivalvojien instituutin, lisensoitujen ammattilaisten ja muiden julkisen sektorin pankkien henkilökuntaa.

Kaikki opettajat valitaan suorituksen ja kokemuksen perusteella. Opiskelijoiden keskuudessa järjestetään vuosittain kansallinen kilpailu nimeltä National Federation of Public Sector Union (NFPS). Kilpailun luokat ovat:

1. Oppilas, joka teki parhaan esityksen luokkahuoneessa

2. Opiskelija, joka käsitteli luokan vaikeimman kysymyksen

3. Opiskelija, joka kehittyi eniten luokassa

4. Opiskelija, joka tarkkaili eniten luokkahuoneessa

5. Opiskelija jne.

Kurssin paras osa on, että opiskelijat saavat oppia matematiikkaa tosielämän ongelmilla luokassa.

Opiskelijoita, jotka voivat saada sponsorointia tunnetuilta liike-elämän organisaatioilta, ohjataan hyvin käytännön työssä.

Korkeakoulut ja yliopistot auttavat opiskelijoita valmistautumaan testiin. Jopa joitakin kirjoja on saatavilla verkossa.

Kurssi soveltuu kaikkien kykyjen ja mielien huomioon ottamiseen. Jopa tutkinnon suorittaneet työskentelevät voivat jatkaa uraansa.

Intian hallitus varmistaa, että opettajat ovat hyvin päteviä ja kurssin sisältö on sopiva sekä aloittelijoille että kokeneille.

Valinta tapahtuu testillä, jos opiskelija valitaan, hänelle osoitetaan opettaja. Opettajan toiminta auttaa opiskelijaa imemään kaikkien oppiaineiden kulttuuria.

Opettaja on välttämätön saadakseen parhaan mahdollisen opiskelijan. Opettajan on oltava motivaattori ja hänen on voitava saada opiskelija keskittymään aiheeseen. Opettaja opastaa sinua ilman opettajan ohjausta.

Fundamentaali on aiheen tarkastelualue. Tällä tasolla opiskelija voi kysyä selvityksiä aiheesta ja saada aiheen korjauksen.

Aineen tuntemus ja ymmärtäminen ovat välttämättömiä aineen tekniikan ja käytännön soveltamisen tuntemiseksi. Aihetta pidetään puhtaana tieteenä.

Matematiikan opiskelijaa pidetään lahjakkaana.

Kaikilla aiheilla on erityinen tekniikka ja matematiikan sovellus, mutta vain harvat katsotaan puhtaaksi luonnontieteeksi.

Tiedettä pidetään käytännön aineena.

Navigation